Hakkari Valisi Akbıyık: "Kovid-19 tedavisi gören 10 kişi taburcu edildi"
Hakkari Valisi ve Belediye Başkan Vekili İdris Akbıyık, kentte yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi tamamlanan 10 kişinin taburcu edildiğini bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?