Adanalılar, mesire alanlarını doldurup, piknik yaptı
Adanalılar, mesire alanlarını doldurup, piknik yaptıKORONAVİRÜSE karşı 'Evde Kal' çağrısına rağmen Adana'da binlerce kişi, sıcak havayla birlikte piknik alanlarına akın etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?