Antalya Bakan Ersoy Bismillah Deyip Başlıyoruz
Bakan Ersoy: Bismillah deyip başlıyoruzKÜLTÜR ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, çok konuşmaktansa icraatları göstereceklerini belirterek, "Bismillah deyip başlıyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?