Karabük'te karbonmonoksitten zehirlenen bir kişi evinde ölü bulundu
Karabük'te kendisinden haber alınamayan Muhammet Çakır, evinde ölü bulundu. Yakınlarının ihbarıyla girilen evde yanmış mangal kömürü ve yoğun duman tespit edilirken, Çakır'ın karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu hayatını kaybettiği değerlendiriliyor. Şahsın evde üç kişiye hitaben yazılmış bir mektup bıraktığı belirlendi. Polis, trajik olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?