Rozetlerini Erdoğan taktı: Üç belediye başkanı daha AK Parti'ye katıldı
Son Dakika Logo
25.06.2026 03:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Rozetlerini Erdoğan taktı: Üç belediye başkanı daha AK Parti'ye katıldı

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan AK Parti'ye katıldı. Genişletilmiş il başkanları toplantısında açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, konuşmasının sonunda AK Parti saflarına geçen belediye başkanlarına AK Parti rozeti taktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • Emrah Güner Emrah Güner:
    Bir gün hepimiz Ak partili olacağız :) 4 2 Yanıtla
  • Apple User Apple User:
    yeni tosun paşalar hayırlı olsun. 6 0 Yanıtla
  • Szka788304 Szka788304:
    malüm yeri kapatın en hayırlısı 3 1 Yanıtla
    eser demir eser demir:
    Seni kapatalım 0 0
  • Fazli AKYEL Fazli AKYEL:
    Adam rakiplerde oyuncu bırakmadı vesselam. 2 1 Yanıtla
  • 152029 152029:
    CHP. Kılıç dar oğlu lu la birleşin 0 0 Yanıtla
  • Hakki Devran Hakki Devran:
    Memleket dönek kaynıyor. 0 0 Yanıtla
  • mw9f5jdtdy mw9f5jdtdy:
    hayırlı olsun.inşallah illerine ilçelerine güzel hizmetler yaparlar. 0 0 Yanıtla
  • Serkan Kaya Serkan Kaya:
    kendine çok güvenen varsa erken seçim yapsın 0 0 Yanıtla
  • Sadık Direk Sadık Direk:
    Yaşşa reis herkesi seve seve ak partili yapıyorsun büyüksün. 0 0 Yanıtla
  • uğur aksakallı uğur aksakallı:
    TAM ZITTI OLAN BİR PARTİYE GİDEN BAŞKANLARIN BU GÖREVDEN ALINMASI LAZIM BENCE.SEN SEÇİMLE GELDİN.SANA OY VERENLERİN OYUNU YOK SAYAMAZSIN.HER PARTİ DEĞİŞTİREN İÇİN BU OLMALI AMAÜLKE İNSANI BU MALESEF. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement