Doğu Perinçek, Kovid-19 aşısı yaptırdı
Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde Kovid-19 aşısını yaptırdı. Aşının ilk dozunu, hastanenin Kovid-19 Aşı Polikliniği'nde yaptıran Perinçek, tedbir amacıyla bir süre bekledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?