Ağbal: "Türkiye Yüksek Büyüme Oranını Devam Ettirecek"
Maliye Bakanı Naci Ağbal, "Biz baştan bu düzenlemeleri yaparken ekonomide hızlı bir canlanma olacağını, işlerin rayına gireceğini söylemiş olmamıza rağmen onlar Türkiye ekonomisi ile ilgili 'Büyüse büyüse yüzde 2-3 anca büyür' dediler. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?