İmamoğlu: "Gariplerin, işsizlerinin yanında olan bir belediye başkanı olacağım" - İSTANBUL
CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, "23 Haziran'dan sonra bu kentin gariplerinin, mazlumlarının, işsizlerinin, kenara, köşeye atılmış insanlarının; kendinden olmayanı yok sayan anlayışın mağdur ettiği insanların yanında olan bir belediye başkanı olacağım." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?