İmamoğlu: "Gariplerin, işsizlerinin yanında olan bir belediye başkanı olacağım" - İSTANBUL
Son Dakika Logo
11.06.2019 05:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İmamoğlu: "Gariplerin, işsizlerinin yanında olan bir belediye başkanı olacağım" - İSTANBUL

CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, "23 Haziran'dan sonra bu kentin gariplerinin, mazlumlarının, işsizlerinin, kenara, köşeye atılmış insanlarının; kendinden olmayanı yok sayan anlayışın mağdur ettiği insanların yanında olan bir belediye başkanı olacağım." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement