Aşı merkezlerinde hatırlatma dozu yoğunluğu
İzmir'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşılama takvimine göre son dozun üzerinden 3 ay geçen vatandaşlar hatırlatma dozlarını yaptırmak için aşı merkezlerinde yoğunluk oluşturdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?