Moskova'da korona paniği büyüyor! Belediye başkanı "virüs agresifleşti" diyerek sert önlemler alacaklarını söyledi
Son Dakika Logo
17.06.2021 09:56
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Moskova'da korona paniği büyüyor! Belediye başkanı "virüs agresifleşti" diyerek sert önlemler alacaklarını söyledi

Koronavirüs salgını çeşitli ülkelerde mutasyona uğrayarak yayılmaya devam ediyor. Virüsün mutasyona uğradığı Moskova'nın Belediye Başkanı Sergey Sobyanin, kentteki yeni tip koronavirüs salgınıyla ilgili durumun beklenmedik bir şekilde kötüleştiğini söyledi. Sobyanin, "Şu anda Moskova'da geçen yıl uğraştığımız Çin'den gelen virüs yerine daha agresif ve hızlı yayılan bir mutasyonla karşı karşıyayız" dedi. Sadece Moskova'da son 24 saatte 6 bin 195 yeni koronavirüs vakası tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement