Demir Grup Sivasspor Teknik Direktörü Aybaba: "Yukarılara Çıkmak İstiyoruz"
Demir Grup Sivasspor Teknik Direktörü Aybaba: "Yukarılara çıkmak istiyoruz"Kone: "Gol atmaya devam edeceğim"Hüsnü Ümit AVCI / SİVAS, (DHA)Demir Grup Sivasspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Atiker Konyaspor maçından 3 puan beklediklerini belirterek, "Bütün takım halinde bu maçı da... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?