Kayseri Bakan Kurum Hedefimiz Kişi Başı Poşet Kullanımını 40'a Düşürmek
Bakan Kurum Hedefimiz kişi başı poşet kullanımını 40'a düşürmekÇevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, 1 Ocak 2019 tarihi itibarıyla yıllık 440 olan kişi başı plastik poşet kullanımını, yeni uygulama ile 40'a düşürmeyi hedeflediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?