Sokakta yaşayan madde bağımlısı genç, polisin yardımıyla tedaviye başladı
Kayseri'de 7 yıldır sokaklarda yaşayan ve bağımlısı olduğu uyuşturucudan kurtulmak isteyen genç, polis ekiplerinin girişimleriyle tedaviye başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?