KAYSERİ'NİN HACILAR İLÇESİNDE 4.8 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM
Depremin merkez üssü Hacılar bölgesine çok yakın bir konumda bulunan Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'nde çalışan işçiler,deprem sonrası panikle kendilerini dışarı attı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?