Aksaray'da kandil nedeniyle cami önünde süt ikram edildi
Aksaray'da kandil nedeniyle cami önünde süt ikram edildi Aksaray'da Mevlid Kandili nedeniyle Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği ve Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından cami çıkışında cemaat ile vatandaşa süt ikram edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?