Cumhurbaşkanı Erdoğan Oy Kullandıktan Sonra Açıklama Yaptı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Türkiye, sandıklar açılıp sayımlar yapılınca inşallah geleceğe yürüyecektir" -"Bu değişim dönüşüm sürecinde halkımız süratle çok daha hızlı bir kalkınmanın yolunu açmaya karar verecektir" ======================... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?