Bursa Yaban Hayvanları İçin 37 Çuval Yiyecek Toplayıp, Doğaya Bıraktı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde, çevre gönüllüleri Bekir Hamlaka (70) ve Saadettin Aladağ (68), yaban hayvanlarının aç kalmaması için 37 çuval dolusu yiyecek toplayıp, doğaya bıraktılar. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?