Spor "tek eksiğim olimpiyat şampiyonluğu"
"Tek eksiğim olimpiyat şampiyonluğu"İşitme engelli milli tekvandocu Osman Geçit başarıdan başarıya koşuyor"Türkiye ve dünya şampiyonluğum var, olimpiyatta da şampiyonluk kazanmayı hedefliyorum"Tolga YILDIRIM-Mehmet KILIÇASLAN/ANTALYA, (DHA) - İŞİTME engelli milli tekvandocu 33 yaşındaki... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?