Yasağa rağmen dükkan açan market sahibi, yakayı ele verince müşterilerini suçladı
İstanbul Sultangazi'de, İçişleri Bakanlığının aldığı yasağı delerek dükkan açan market sahibi, polis baskını üzerine dükkandaki müşterileri suçladı ve "İçeri zorla girdiler" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?