Olm ne parasi laan!... Verin Allahin ayisina 1 ton bal, 2 ton alabalik semisin, kışı geçirsin Ayi...98Yanıtla
gs li:
çok güldüm vallah00
TUNÇ06:
Adam gibi kalede durursa güzel ..sözleşmesine özel madde koymalılar konuşmuycak hırçınlık yapmıycak kendi alanı terke etmiycek diye..133Yanıtla
OzZyy:
Adamin dibi ne kadar para alsan azdir senin gibi bu takima gonul vermislere.211Yanıtla
andresmo:
adam adam57Yanıtla
literatür:
Aziz Yıldırımın sewdiği bir kalecidir taraftarın değil.93Yanıtla
Ayna :
Volkana ayı diyenler bi aynaya bakın.
Siz onun yerine geçseniz kimbilir neler yapardınız 83Yanıtla
Başkanın kalecisi:
Su Şişeleri..Fotoğraf pozu..Kırmızı kart..Gereksiz stres..Her an oyundan kopuş..Balonlu degaj..Rakibine pas..ne dersiniz bir kaç kelime ile anlatabildim mi?62Yanıtla
Anılar Anılar:
Başkanın biricik kalecisi !!61Yanıtla
SGK.LI:
15 YILDIR ONA VERİLEN YÜKSEK PARALARA GERÇEKTEN YAZIK DİYORUM.52Yanıtla
empusa:
ULAN ATIP TUTMAYIN ADAM ÖMRÜNÜ VERDİ BU TAKIMA KACKİŞİ HAKETMEDİĞİNDEN FAZLA PARA ADI BUTAKIMDA BEN HERZAMAN DİYORUM O BİZİM EFSANE KAPTANIMIZ 24Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (46)