Jandarma yaralı halde bulduğu baykuşu tedavi ettirdi
Jandarma yaralı halde bulduğu baykuşu tedavi ettirdiMANİSA'nın Köprübaşı ilçesinde devriye görevinde bulunan jandarma ekipleri yol kenarında yaralı halde bulduğu kukumav baykuşu tedavi ettirdikten sonra Salihli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğüne teslim etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?