İZMİR AYNI OKULDAN İKİ ŞAMPİYON ÇIKTI
İzmir'de bulunan Güzelyalı Ortaokulu'nda okuyan ve Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavına giren öğrencilerden Ece Yurdumetin ve Adil Burak Şirin, 500 tam puan alarak Türkiye 1!incileri arasında yer aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?