ADANA KADIN İŞÇİLERDEN 35 DERECE SICAKLIKTA MESAİ
Adana Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü'nün kadın işçileri, kentte 35 dereceyi bulan sıcak havada çapa sallayarak, kavşaklardaki yeşil alanlara çiçek dikerek süslüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?