Altın ve gümüş için devlet hakkı oranları yüzde 25 artırımlı uygulanacak
Son Dakika Logo
04.09.2020 08:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Altın ve gümüş için devlet hakkı oranları yüzde 25 artırımlı uygulanacak

Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı kararıyla altın ve gümüş için belirlenen devlet hakkı oranları yüzde 25 artırımlı uygulanacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • SEDEFff SEDEFff:
    Zaten maası alana kadar bir dunya vergi kesıyorsun herşey ates pahası ıstedığını yemıyor ıcmıyor gezmıyor gıymıorsun kı 2 kurus arttırıp kenara koyayım dıyorsun ondan bıle para kesıyorsun utanmasan aldığımız oksıjenı sayıp ondan bıle para alacaksın ve bu durumu savunan ınsanlarla kafalarla aynı yerde yasamak zorundaym git dıyorlar oyle bı ulkesınkı kımse senı ıstemııyor kı gıdesın gıdıp 3.sınıf baska ulkeye gececeksem neden gıyedım. Canada dıyorum param 7-8 e bolunur hıc oluyor yazıklar olsun.! 12 5 Yanıtla
    KORAY KORAY:
    SEN OLAYI ANLAMAMIŞSIN :) 0 0
    Banka personeli Banka personeli:
    Senin kıyıda tuttuğun maden cinsi ürünlerine birşey olacağı yok. İşletme tarafında artırıma gitmiş. Akıllı telefonı herkes kullanamıyor 0 0
  • poyraz poyraz:
    yakında evdeki eşlerimiz içinde vergi çıkar 10 4 Yanıtla
  • Baran Baran:
    Ya biri bu adama sadece devleti büyütmekle işin bitmediğini anlatsın, bu işin içinde birde halkın refahı var. Çin, Hindistan ve Rusya gibi güçlü devlet olmak orda yaşayanlara yetmiyor ikisini beraber güçlendirirsen taraflı tarafsız sevilirsin. Lütfen biraz halkın refah düzeyini de yükset, ödemelerimi denkleştirecem diye yaptığım hesaplar beni neredeyse uzman bir finansçı yaptı 8 3 Yanıtla
  • Hasan Hasan:
    Kısacası HARAÇ. 8 1 Yanıtla
  • Veli Veli:
    Tavsiyem hane başı aylık 100tl saray hizmet bedeli alınsın,kolaymı dünya reisine sahip olmak. 5 2 Yanıtla
    a a:
    hasedinizden geberin :)) 1 1
  • kisaca kisaca:
    tefecilik yapiyorlar. 6 0 Yanıtla
  • Av.Muhammet A.Aydın Av.Muhammet A.Aydın:
    Altın hakkını altın madenini çıkartan kodomandan alıyor devlet.Yorumları okuyanlarda sanki madende çalışan işçiden alınıyor sanacak ayıp valla. Bilende bilmeyende işine geldiği ezberi yorum diye yazıyor. 2 4 Yanıtla
    Bursalı Bursalı:
    Avukat bey iyi güzel yazmışsında kodomanlar kimmiş onları söle madem cahil kalmayalım 3 1
  • Divan Divan:
    Altın çıkaran devlete vergisini verir o kadar 5 0 Yanıtla
  • Dilo Dilo:
    Para bitti aşk bitti fransa düşükle bizi yunana gücümüz yetmi saray elden giiiidiiii. Nasıl arkadaşlar yeni müziğim beğenenler like la sin 2 3 Yanıtla
  • Tarikat lideri Şeytan Eyüp Fatih Tarikat lideri Şeytan Eyüp Fatih:
    Şeytan tarikat lideri Eyüp Fatih ile ilgili haberde yorumu kapamışsınız bende buraya yazacağım bırakında bu durumlara nefretimizi kusalım .Bu adamların hızlı bir şekilde yok olmalarını temenni ediyorum.Allah sizin helak etsin. 4 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement