1 YIL ÖNCE EVLENDİĞİ EŞİNE BÖBREĞİNİ VERDİ
BOLU'da, 23 yıldır böbrek yetmezliği yaşayan ve COVİD-19 geçirdikten sonra böbrekleri işlevini tamamen kaybeden Burakhan Erbay (30), eşinin verdiği böbrekle sağlığına kavuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?