Meteoroloji'den tedirgin eden rapor! Son 50 yılın en sıcak ekim ayı yaşandı
Meteoroloji'nin açıklamasına göre; bu sene son 50 yılın en sıcak ekim ayı yaşandı. Ekim ayında en yüksek sıcaklık 39,5 derece ile Aydın'da ölçülürken, en düşük sıcaklığın yaşandığı şehir 4,6 dereceyle Erzurum oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?