Yeni evli çiftin elinde sadece yüzükleri kaldı! 136 bin liralık hırsızlık şoku
Sancaktepe'de yeni evli çiftin dairesine giren şüpheli kişiler evde bulunan toplamda 136 bin lira değerindeki altın ve teknolojik aletleri çalarak sırra kadem bastı. Şüpheli şahısların, sokağın başına gelerek keşif yaptığı o anlar ise çevredeki bir güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Talihsiz çift ise düğünün ardından ellerinde kalan tek şeyin sadece yüzükleri olduğunu belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?