Kolombiya'da cezaevinde koronavirüs isyanı! 23 kişi hayatını kaybetti
Son Dakika Logo
23.03.2020 10:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kolombiya'da cezaevinde koronavirüs isyanı! 23 kişi hayatını kaybetti

Kolombiya'da koronavirüs nedeniyle cezaevinde çıkan isyanda 23 mahkum hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • koronavirüs koronavirüs:
    zaten şimdi bunlarada bahene oldu cezaeviden cıkalım diye 3 1 Yanıtla
    Anti korona Anti korona:
    Empati kurmayı denersen anlarsın 1 1
    hakan hakan:
    belki düşersen anlarsın 0 0
  • mahkum mahkum:
    zaten en güvenli yer şimdilik cezaevi 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement