İstanbul'da sıcaktan bunalan vatandaşlar sahillerde serinliyor
İstanbul'da hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte vatandaşlar Arnavutköy sahilinde serinlemek için denize akın etti. Bazıları balık tutarken bazıları gölgelik alanları tercih etti. Sıcaktan kaçanlar ise kendini denize bırakarak serinledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?