BAKAN DÖNMEZ CEVHERDEN MÜCEVHERE GİDEN YOLUN EN GÜZEL ÖRNEKLERİNDEN BİRİSİNİ BİLECİK'TE AÇACAĞIZ
ENERJİ ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Bilecik ziyaretinde Söğüt ilçesindeki altın madeni tesisi açacağını belirterek, "Bilecik'i hep tanımlarken, 'taşı mermer, toprağı seramik' dedik. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?