Eğlence mekanında silahlı kavgada öldürülen gencin, dışarıya taşınma anları kameralara kaydedildi
İstanbul Sarıyer'de bir eğlence mekanında iki grup arasında çıkan silahlı kavgada 20 yaşındaki bir genç, darbedildikten sonra silahla vurularak öldürüldü. Gencin öldürüldükten sonra taşındığı anlar başka bir iş yerinin güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Diğer taraftan polislerin yaptığı incelemede eğlence mekanında kan izlerinin temizlenmeye çalışıldığı ve güvenlik kamera kayıt cihazının söküldüğünü anlaşıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)