Başkan Böcek: Yanan alan 180 hektarı geçti
Son Dakika Logo
25.07.2023 04:59
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başkan Böcek: Yanan alan 180 hektarı geçti

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Kemer ilçesindeki orman yangınında yanan alanın 180 hektarı geçtiğini bildirdi. Büyükşehir belediyesinin 73 araç ve 223 personeliyle yangın bölgesinde çalışmalarına devam ettiğini belirtti. Başkan Böcek, yangının kısa sürede kontrol altına alınması için tüm çabalara devam edildiğini ve destek olan herkese teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement