Oy Kullanmak İçin İstanbul'dan Yola Çıkan Vatandaşları Taşıyan Minibüs Devrildi: 4'ü Ağır, 17 Yaralı
Son Dakika Logo
30.03.2019 08:49
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Oy Kullanmak İçin İstanbul'dan Yola Çıkan Vatandaşları Taşıyan Minibüs Devrildi: 4'ü Ağır, 17 Yaralı

Anadolu Otoyolu'nun Düzce kesiminde, oy kullanmak için İstanbul'dan Tokat'a giden vatandaşları taşıyan minibüs, tekerinin patlaması sonucu kontrolden çıkarak devrildi. Kazada 4'ü ağır 17 kişi yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (24)

  • EĞİTİMCİ EĞİTİMCİ:
    Ben Samsun dan Çarşambaya amcamın oğlu muhtar adayı olduğu halde gitmiyorum herkez nerede oturuyorsa orada oy kullansın. 15 2 Yanıtla
    Hmm Hmm:
    Eğitimci.. eksiksin.. herkez değil herkes. Bunu herkes yapsaydı da sen yapmasaydın 2 0
  • Cay Cay:
    Bizene yav bu chp meralcilerden 0 16 Yanıtla
    kemal kemal:
    işte sen ve senin gibi yobazlar sivas matas çorum katliamını yaptı.Allah seni ıslah etsin. 7 1
  • Komşum Komşum :
    Arkadaşlar bu insanlar komşum ve çok iyi bir ailedir yıllardır her seçime gider gelirler enisteleri iyi partiden Niksar adayı oldu 4 kişinin durumu ağır birde siz ağır konuşmayın 12 3 Yanıtla
  • Oy verecekleri parti çok belli değil mi :D Oy verecekleri parti çok belli değil mi :D :
    İlginç 6 7 Yanıtla
    Hatice Hatice:
    Yukarıda bi kadıncağız bu kişilerin komşuları olduğunu, eniştelerinin İYİ parti adayı olduğunu ve ona oy vermeye gittiklerini yazmış! O kadar örümcek kafalı ve şekilcisiniz ki, iğreniyorum sizin gibilerden 0 4
  • misafir misafir:
    Bu insanları tanımıyorum. Ben siyasetçiler istedi diye kapı komşumu asla kırmak o ister alevi olsun ister laz olsun ister kürt olsun. Başıma bir hal gelse Bana önce komşum yardım edecek.1999 depreminde siyasetçiler 15 gün sahaya gelemediler..Yaralı vatandaşlar acil şifalar dilerim. Bize önce insan ve insanlık lazım... 10 3 Yanıtla
  • zorbey bozkurt zorbey bozkurt:
    çokmu önemliydi oy gitmeseniz ne oluyordu sonucu belli secime geçmiş olsun rabbim şifa versin yaralılara. 10 3 Yanıtla
  • CİHAN CİHAN:
    MADALYA ALICAKSINIZ GİDİN GİDİN ALLAH AKIL FİKİR VERSİN 5 5 Yanıtla
  • VATANDAŞ VATANDAŞ:
    HERŞEY ALLAHTAN OTURDUĞUN İLİ VEYA İLÇEYİ DÜŞÜNME ÇIKAR UĞRUNA YOLLA ÇIK ALLAH AKIL FİKİR VERSİN BU GİBİ ZİHNİYEETLERE ALLAH AÇİL ŞİFLAR VEERSİN 6 4 Yanıtla
  • ... ...:
    Ölümüne oy yani 4 5 Yanıtla
  • songül songül :
    kasap turizmde var hemen olay mahalinde.canına susayanlar binebilir 3 6 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement