Muğla'da, belediye başkanı isyan etti: Bayram tatilinde rezervasyonsuz gelmeyin
Yaklaşan Kurban Bayramı öncesi Türkiye'de en fazla yerli turistin ağırlandığı Muğla'ya bir hafta önceden başlayan araç kuyrukları bayram yaklaştıkça daha da artıyor. Özellikle Marmaris, Bodrum ve Fethiye gibi dünyaca ünlü tatil beldelerine büyük bir rağbet gösterilirken, otellerde doluluk oranı yüzde 100'lere geldi. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, rezervasyonu olmayan vatandaşların kente gelmemelerini istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (7)