22 İlin Valisinin Katıldığı Güvenlik Toplantısı Başladı
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun toplantı salonuna gelişi İçişleri Bakanı Soylu'nun valiler ile selamlaşması Toplantıya katılanlardan görüntüler ANKARA - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu başkanlığında toplanan ve Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesindeki 22 ilin valisinin katıldığı güvenlik toplantısı başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?