22 İlin Valisinin Katıldığı Güvenlik Toplantısı Başladı
Son Dakika Logo
18.09.2016 10:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

22 İlin Valisinin Katıldığı Güvenlik Toplantısı Başladı

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun toplantı salonuna gelişi İçişleri Bakanı Soylu'nun valiler ile selamlaşması Toplantıya katılanlardan görüntüler ANKARA - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu başkanlığında toplanan ve Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesindeki 22 ilin valisinin katıldığı güvenlik toplantısı başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement