KOÇ ZAMANINDA SERCE ŞAHIN KARTAL DIYE KAZIKLADIĞI TENEKE KUTULARI 120Yanıtla
Hacımurat:
Kuş grubunun tipik huyu bu, hafif bir çarpışmada 2 ye hatta 4 e bölünebilme özelliği var. 110Yanıtla
KORKUSUZ KORKAK :
KOÇ UN TÜRKİYE NİN BAŞINA AÇTIĞI EN KÖTÜ OLAY TOFAŞ GURUBU YATACAK YERLERİ YOK.81Yanıtla
febe28:
ikiye bölündü deyipte aracı kötü göstermeyin. güvenlik paneli devreye girmiştir...81Yanıtla
çevreci:
ya anlamdığım hala bu şahin doğanların hastaları hala var buna verdiğniz para tabuta verilen paradır artık çok daha uyguna ne arabalar uyanın artık. ben kazada bunlardan başka ortadan bölünen araba görmedim şase diye bişey yok kalitesizlikte sınır tanımayan bir araba 61Yanıtla
bilinmeyen:
Kardeş kimse seni bu araca zorla bindirmiyor. Binmiyosan da binme bu aracı sırf senin binmen için yapmadılar.Bu arada herkes sizin gibi zengin değil o beğenmediğiniz araçtan alabilmek için neler çektiğini kimse bilemez.61Yanıtla
Mantıklı:
Bu araca binmek fakirlikle alakalı bir durum değil. Var mı piyasada 17-18 den aşağıya satan? Ne avrupa araçlar var onlardan daha ucuz ve çok daha sağlam.
Bu araçlara binen gayet zengin insanlar bence.21
Selçuk:
Daha kuş serisi diyorlar ya ulan bu arabayı afrika ve türkiye den başka nerede kullanıyorlar insanlarda para mi var zaten cahil bir toplum kural yok ceza yok takip yok af çok,siyasiler zaten oy peşinde bu memlekette medenileşme anlamında ne var ne her geçen gün geriye gidiyoruz bunlar tek nedeni Atatürk ten sonra ülkeyi yöneten yetersiz kabiliyetsiz siyasiler Allah sonumuzu hayır etsin inşallah51Yanıtla
andsmero:
BUYUK MUCİZE SAĞ ÇIKMAK BU ARAÇTAN 30Yanıtla
Birisi :
Yine Şahin30Yanıtla
Mehmet LAZ:
Yine Kuş serisi . Bu araçların yeni halleri hangi güvenlik testini geçmişti ki eski hali sağlam olsun. Yürüyen tabut. Anlamadığım bu araçları halen neden satın alırlar ,halen neden kullanırlar.20Yanıtla
Must Have A Trabzon:
Fakir fukara insan bmwyemi binsin parası yetmedıyse napsın20
?:
Buna bineceğime hiç binmem daha iyi01
Must Have A Trabzon:
kardeşim ayağını yerden kesiyor mu yeter birazda dikkatlı kullanmak lazım tabikide10
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (18)