Genç Kız Kazada Yaralanan Taksi Şoförünün Elini Bir An Olsun Bırakmadı
Son Dakika Logo
21.03.2018 02:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Genç Kız Kazada Yaralanan Taksi Şoförünün Elini Bir An Olsun Bırakmadı

Hacıosman'da seyir halinde olan ticari taksi, kırmızı ışıkta duran ve içerisinde yolcu olan belediye otobüsüne arkadan çarptı. Yaralı şoförün elini, otobüste yolcu olan sağlık görevlisi genç kız bir an olsun bırakmadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • NEFES NEFES:
    O DURUMDA SAPIKLIK DÜŞÜNÜLÜYORSA DAHA NE DİYİM KIZ ADAMA MORAL VERMEYE ÇALIŞMIŞ HEMEN ART NİYET ARIYORSUNUZ... 7 0 Yanıtla
    İki Yüzlü Kadınlar İki Yüzlü Kadınlar:
    Aynı şeyi erkek kıza yapsa ne derdin acaba!!! 0 0
  • herşey kader herşey kader:
    bu laikçi sistem yüzünden ne din kalmış ne iman kalmış. bir kadının erkek eli tutması caiz değildir. hepimiz dinsiz olduk resmen.. 2 5 Yanıtla
    Başak Başak:
    Beyin fakiri ülkeye ne olduysa sizin gibiler yüzünden oldu sapıklığa gelince el ayak dinlemiyorsunuz ama 1 0
    TUNÇ06 TUNÇ06:
    Aklı olan da olmayanda yorum yazıyor ...sen tutma zihniyet kötü..insan yaşamı değerli . 0 0
    Hipokrat... Hipokrat...:
    Geri insan .. o kız sağlıkçı olarak birileri hayatta kalması için orda görevini yapıyor sen cahil mendebur.. 0 0
  • doğrucu davut doğrucu davut:
    görmedinizmi öyretmen 6 çocuğu tacizden *100/ yılla yargılanıyordu ne oldu berat etti şimdi siz bu sonucu yorum yapın 1 3 Yanıtla
  • hımn hımn:
    yaw kızıyonuzda.. sanki kız ilk görüşte aşık olmuş gibi 1 2 Yanıtla
  • Taciz ediyor Taciz ediyor :
    Adamı taciz ediyor 0 3 Yanıtla
  • Negatif Ayrımcılık Negatif Ayrımcılık:
    Aynı şeyin tam tersi olsa; yani bir erkek kadın yaralının elini tutsa halkı, medyası, savcısı, hakimi tacizden ağzına mıçarlardı. 1 0 Yanıtla
  • Helal olsun Helal olsun:
    Hastanın bilincini açık tutmak için sürekli diyalog halinde helal olsun sana koca yürekli insan 1 0 Yanıtla
  • tacizci kızın nişanlısı tacizci kızın nişanlısı:
    birebir polemik yaşamak istemiyorum kısa tutacağım,o yaftalamaya çalıştığınız insan benim nişanlım. insanlığınızı pislik içinde yüzerek bitirdiğiniz belli, zira o birkaç yorumun temiz zihniyetlerle yazılmadığı belli. fetva veren bile olmuş,kadının okumasına karşı gelip karısı doğuracağı zaman kadın doktor isteyen tiplerden. umarım aynı duruma düşersiniz ve elinizden tutan olmaz. ben onunla gurur duyuyorum, sizin gibi beyni ile düşünemeyenlerin fazlaca uzak olduğunuz duygulardan biri. hoşçakalın. 0 0 Yanıtla
  • şaban deli deli şaban deli deli:
    o sadece şarz etmiş hasta yaralıya ne var bunda pisiko teknik uygulamış siz esas o milli eyitim deki sapıklara bakın 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement