Işık: "Artık Türkiye Olarak Dördüncü Sanayi Devrimini de Iskalamak İstemiyoruz"
Görüntü Dökümü : Toplantı salonundan detay görüntüler Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık'ın konuşması "Türkiye'nin iç piyasa gücünü de kullanarak 2002-2015 arasında yakaladığı niceliksel sıçramayı bir niteliksel sıçramayla da taçlandırmak istiyoruz" "Artık Türkiye olarak 4. sanayi devriminin yaşandığı dünyada, tribünde izleyici olarak kalmaya devam etmek istemiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?