Işık: "Artık Türkiye Olarak Dördüncü Sanayi Devrimini de Iskalamak İstemiyoruz"
Son Dakika Logo
30.01.2016 06:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Işık: "Artık Türkiye Olarak Dördüncü Sanayi Devrimini de Iskalamak İstemiyoruz"

Görüntü Dökümü : Toplantı salonundan detay görüntüler Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık'ın konuşması "Türkiye'nin iç piyasa gücünü de kullanarak 2002-2015 arasında yakaladığı niceliksel sıçramayı bir niteliksel sıçramayla da taçlandırmak istiyoruz" "Artık Türkiye olarak 4. sanayi devriminin yaşandığı dünyada, tribünde izleyici olarak kalmaya devam etmek istemiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement