Kocaeli Şehirlerarası Otobüs Terminali boş kaldı
Kocaeli Şehirlerarası Otobüs Terminali boş kaldı Korona virüs tedbirleri kapsamında şehirler arası seyahate getirilen ve saat 17.00'de başlayacak olan kısıtlamanın açıklanmasının ardından günde yaklaşık 3 bin kişinin ziyaret ettiği Kocaeli Şehirlerarası Otobüs Terminali boş kaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?