Malatya'dan 1 ay sonra ilk kez minibüs seferi yapıldı
Malatya'dan 1 ay sonra ilk kez minibüs seferi yapıldı Malatya'dan komşu illere minibüs seferleri başladı Korona virüs önlemleri kapsamında yaklaşık 1 ay önce giriş çıkışların kapatıldığı büyükşehirler arasında yer alan Malatya'da, dün yayımlanan genelge ile bu kısıtlama sona erdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?