Orman: "Olympiakos ile Keşke Finalde Karşılaşsaydık"
- Orman: "Olympiakos ile keşke finalde karşılaşsaydık"OLİMPİYA - Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, UEFA Avrupa Ligi Son 16 Turu'nda yarın deplasmanda karşılaşacakları Yunan ekibi Olympiakos maçıyla ilgili olarak, "Keşke finalde karşılaşsaydık" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?