Oyun oynayan ve Kovid-19 tedbirlerine uymayan 16 kişi ile işletme sahibine idari işlem yapıldı
"Çok yüksek riskli" kategorideki Kocaeli'de bir kahvehanede oyun oynadıkları ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal ettikleri tespit edilen 16 kişi ile işletme sahibine idari işlem uygulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?