Ankara 2019'da 97 bin sülün ve keklik doğaya salındı
2019'da 97 bin sülün ve keklik doğaya salındıTarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü, tabii hayatın desteklenmesi amacıyla 2019 yılında ürettiği yaklaşık 97 bin sülün ve kekliği doğaya bıraktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?