Antalya Büyükşehir'den koronavirüs seferberliği
Antalya Büyükşehir'den koronavirüs seferberliğiANTALYA Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüs ile ilgili önlemler kapsamında konut aboneliklerinde su borcu olan vatandaşlar için iki ay boyunca su kesintisine gidilmeyeceğini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?