'Durumu kötüleşti' iddiası sonrası İngiltere Başbakanı Boris Johnson'dan mesaj: İyi durumdayım
Son Dakika Logo
06.04.2020 04:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

'Durumu kötüleşti' iddiası sonrası İngiltere Başbakanı Boris Johnson'dan mesaj: İyi durumdayım

İngiliz basını, Başbakan Boris Johnson'un sağlık durumunun ağırlaştığını iddia etmişti. Konuyla ilgili sosyal medya hesabından açıklama yapan Johnson, "İyi durumdayım ve ekibimle temas halindeyim, bu virüsle savaşmak ve herkesi güvende tutmak için birlikte çalışıyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement