ISPARTA Özlemini çektiği Yörük yaşamını evine taşıdı
Özlemini çektiği Yörük yaşamını evine taşıdıISPARTA'da oturan emekli polis memuru Halil İbrahim Ölmez (52), dubleks evinin üst katını Yörük malzemeleriyle döşedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?