Marmaralı Balıkçı Ağları Boş Çekiyor
Tekirdağ'dan 1 Eylül'de "Vira Bismillah" diyerek Marmara Denizi'ne açılan balıkçılar, hem olumsuz hava koşulları hem de denizde yeterince balık olmadığı için ağlarını boş sarıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)