Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Microsoft Teknoloji Merkezi'nin açılışına katıldı
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Microsoft Teknoloji Merkezi'nin açılışına katıldıİSTANBUL - Microsoft Teknoloji Merkezi açılışında konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, "Bu merkezin paydaşlarla beraber önümüzdeki dönemde 2. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?