Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Microsoft Teknoloji Merkezi'nin açılışına katıldı
Son Dakika Logo
13.06.2019 02:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Microsoft Teknoloji Merkezi'nin açılışına katıldı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Microsoft Teknoloji Merkezi'nin açılışına katıldıİSTANBUL - Microsoft Teknoloji Merkezi açılışında konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, "Bu merkezin paydaşlarla beraber önümüzdeki dönemde 2. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement