Yemeğini Bırakıp Kaşıkla Öğrencinin Hayatını Kurtardı
Yemeğini bırakıp kaşıkla öğrencinin hayatını kurtardı 'İyi olacak hastanın ayağına doktor gelirmiş' deyimi Burdur' da gerçek olduBURDUR - Burdur'da Epilepsi hastası olan ve cadde üzerinde fenalaşan ve dili boğazına kaçan üniversite öğrencisine o anda bölgede yemek yiyen bir doktor... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?