Bakan Akar'ın ailesini görmesi için memleketine götürmeyi önerdiği astsubaydan duygulandıran yanıt: Görev bölgemi terk edemem
Son Dakika Logo
13.05.2021 03:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Akar'ın ailesini görmesi için memleketine götürmeyi önerdiği astsubaydan duygulandıran yanıt: Görev bölgemi terk edemem

Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, bayramın ilk gününde üs bölgelerini ziyaret etti. Akar ile bir astsubay arasında geçen diyalog ise herkesi duygulandırdı. Bakan Akar, Kayserili olduğunu ve üç çocuğu ile eşini uzun süredir görmediğini söyleyen Astsubay Başçavuş Arif Top'a kendisini memleketine götürmeyi teklif etti. Astsubay Top, Akar'ın davetine teşekkür edip vatanın ve milletin korunmasına yönelik önemli bir görev icra ettiklerini ve görev bölgesini terk edemeyeceğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • 06 06:
    Reklam kokan hareketler bunlar. Sn Akar eğer vatanın evlatlarına gerçekten değer veriyorsan onları şehit olduğunda deyil sağlığında hatırlayıp Erinden Uzmanından Assubayına kadar haklarını verirsin. Yoksa bu tür hareketlerle anca kendi yandaşlarını kandırırsın. 28 28 Yanıtla
    Konyalı Milletin Adamı Konyalı Milletin Adamı:
    Vatanını gerçekten çok seven bir askersen sürekli para hak talep etmezsin 14 22
    Konyalı ya cevap Konyalı ya cevap:
    O askerin kaldığı üs Bölgesinde 1 gün kal ben sana para verecem 12 0
    01 01:
    hadi ya öylemi 0 2
  • Asker Asker:
    Yav he inandık. Böyle senaryolara hç gerek yok. 16 5 Yanıtla
  • eren eren:
    erzurumun eksi 40-50 sinde gece yarılarında tanklarla kara saplana çıka dağlara git gel bakalım hemen ger gece de askerlik nasılmış bir öyle konuşun ula elbebekler-gülbebekler 9 2 Yanıtla
  • uğur uğur:
    generalin gülüşü olay 8 1 Yanıtla
  • Murat ürkmez Murat ürkmez :
    Allah Tekdir Ordusu Türkdür ya Bismillah ya Allah varolsun Türk Ordusu 7 0 Yanıtla
    Akın Akın:
    Amin amin.. 0 0
  • Konyalı Konyalı:
    Askerliğimi İstanbul da yapdim doğuda yapmadım ama askerliği para meslek için yapmış olsaydım paramı ve haklarımin iyileştirilmesini isterdim eğer vatan için yapıyorsam zaten 7 8 bin TL maaş veriyorlar yeter ben zaten vatan için yapıyorum derim hak talep etmem görevimi yaparım 4 2 Yanıtla
  • canan canan:
    komutanın emrine karşı mı gelmiş şimdi bu asker!!! 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement